Surat Ramadan dari Muslim Pro: Sekilas Pandang ke Ciri-Ciri BARU

by 22 February 20243 comments

ุจูุณู’ู…ู ุงู„ู„ู‡ู ุงู„ุฑูŽู‘ุญู’ู…ูฐู†ู ุงู„ุฑูŽู‘ุญููŠู’ู…ู

In the name of God, the Most Gracious, the Most Merciful.

Komuniti Muslim Pro yang dikasihi,

 

InshaAllah kita akan menyambut bulan Ramadan yang penuh keberkatan tidak lama lagi.Bulan yang diberkati itu jauh lebih dari sekadar masa berpuasa; ia melambangkan perjalanan yang mendalam dalam hati, peluang untuk mengukuhkan hubungan kita dengan Allah (๏ทป) melalui firman-Nya โ€“al-Quranโ€“ dan untuk mempereratkan hubungan.

Ramadan ini, tumpuan kami di Muslim Pro tertumpu pada al-Quran dan pengenalan ciri baharu yang direka untuk memperkaya hubungan anda dengan teks suci kami. Dedikasi dan semangat anda telah menjadi pendorong di sebalik inovasi kami, membawa kami untuk mencipta tawaran yang tidak hanya mencerminkan keperluan agama anda tetapi juga meningkatkan penglibatan anda dengan hikmah yang abadi dalam Al-Quran.

Saya berharap ciri-ciri baharu ini akan terus memberi inspirasi kepada anda untuk mendalami kecintaan anda kepada al-Quran dan mengalami Ramadan yang bermakna dan penuh keberkatan, inshaAllah.

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih banyak kemas kini tentang aplikasi, sila klik di sini!

Pengalaman Al-Quran BARU: Immerse, Learn, & Memorise

Al-Quran adalah nadi kepercayaan kami, dan kami telah mereka bentuk semula Al-Quran dalam apl Muslim Pro untuk menjadikan pengalaman anda lebih menarik dan bermakna.

Ciri pembelajaran baharu kami direka untuk membantu anda bukan sahaja membaca tetapi menghayati hikmah ilahi Al-Quran. Sama ada anda sedangmemulakan langkah pertama dalam pengajian al-Quran atau ingin mula menghafal surah-surah baru, ciri ini akan membantu anda mengukuhkan pertumbuhan rohani anda.

Newly Redesigned Quran Feature in the Muslim Pro App

Anda teruja untuk mula belajar lebih tentang kisah-kisah dalam Quran dan hikmah di sebaliknya? Beritahu kami di ruang komen!

Ada pertanyaan Islamik? Tanya AiDeen!

Ini bukan sekadar keajaiban teknologi; ia adalah teman dalam perjalanan keimanan anda, menawarkan anda panduan segera tentang Islam dan menjawab soalan-soalan penting yang anda miliki berkaitan dengan agama kita. Kami berharap chatbot berkuasa AI baharu kami akan terasa seperti sahabat yang sentiasa ada untuk menyokong keperluan rohani anda apabila anda tidak mempunyai akses pantas kepada guru agama.

Ask Aideen: New AI Chatbot Feature in the Muslim Pro App

Qalbox โ€“ Istimewa Ramadan

Ramadan ini, kami membawakan lebih banyak rancangan Qalbox yang memperkayakan rohani untuk anda. Daripada ajaran Maulana Sheikh Afeefudin dan Sheikh Ahmad Al-Azhary, kepada filem blockbuster yang menarik seperti Fetih 1453 – jadikan Qalbox sebahagian daripada keluarga Ramadan anda, membawa cerita dan pengajaran yang sesuai dengan warisan Islam kita.

New Ramadan Specials on Qalbox by Muslim Pro

Kepercayaan, pandangan dan maklum balas anda telah membentuk ciri baharu ini, dan kami dengan penuh semangat menantikan pendapat dan pengalaman anda dengannya.

Semoga Ramadan kali ini mendekatkan anda kepada ketenangan dan kedalaman iman kita. Jadilah baik, berbuat baik, dan eratkan hubungan antara satu sama lain.

Salam Hormat,

Pasukan Muslim Pro

About The Author

Muslim Pro Team

Comprised of a diverse team of writers, editors, and experts, the Muslim Pro Team is committed to delivering insightful, relevant, and authentic content that resonates with the global Muslim community. With a passion for Islamic spirituality, culture, and modern living, our team members bring a wealth of knowledge and experience to every article, ensuring that Muslim Pro remains a trusted source for guidance, inspiration, and connection in the digital age. Together, we strive to empower and uplift Muslims worldwide on their journey of faith and personal growth.

3 Comments

  1. Aminah Awanh

    Iam interested

    Reply
  2. Wan Mohd Romzan (Ramadhan)

    Bought Muslim Pro ages ago…. but when change phone always need to BUY Muslim Pro AGAIN… Not Fair To Long-Time Customers . I’ve Noticed Many Times English Grammatical Errors In Daily Inspiration , I Know Grammar Well Cause I’m an English Teacher… Berter Hire me To Proof-Read Your Content Before Publishing It To Consumers If Want To Keep Good Recognition.

    Reply
    • Muslim Pro

      Salam brother Wan Mohd Romzan, we are sorry to hear about the issue. We regret to inform you that the writers are unable to provide technical assistance relating to the Muslim Pro app. We would like to suggest that you check out our Help Center Articles for issues related to the app, here: https://bit.ly/3llYXOP Alternatively, you may choose to contact our Customer Success Team at [email protected] if you require any technical assistance. For job vacancies, kindly visit our career page at http://www.career.muslimpro.com/careers ๐Ÿ™‚

      Reply

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *